ח"כ יעקב אשר בריאיון: "אנחנו מערערים את הקואליציה מבפנים וזה מצליח"

אסתי פלד No Comments on ח"כ יעקב אשר בריאיון: "אנחנו מערערים את הקואליציה מבפנים וזה מצליח"

ח"כ יעקב אשר בריאיון ל"מהדורה המרכזית" הסביר באריכות את מטרת המלחמה בקואליציה ואמר, "זו ממשלה רעה ורעועה. התפקיד שלנו זה לא לעשות שלום בית ביניהם אלה להביא להפלת הממשלה". על פיצויים למשפחות הנפגעים באסון מירון: "הממשלה לא תוכל להתחמק הם יקבלו את הפיצויים"

צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ יעקב אשר התראיין הערב (שני) ל"מהדורה המרכזית" והתייחס למאבק הנחרץ שמנהלת האופוזיציה כנגד הממשלה המסוכנת, לדבריו "זו ממשלה רעועה, אנחנו לא צריכים לעזור להם בשלום בית ביניהם ולכן לא נעשה איתם דיל של שתיקה תמורת כמה זוטות", הבהיר אשר והוסיף, "התפקיד שלנו הוא לחשוף את החידלון של הממשלה ולערער אותה מבפנים. זה כבר קורה".

אשר הבהיר כי ישנם דיבורים מול הקואליציה אבל המאבק הוא ברור להפלת הממשלה: "ישנם האומרים כי אם מישהו רוצה להפוך אותנו למה שהוא רוצה, פשוט צריך להכות בנו ואז ניתן לו מה שהוא רוצה ונתפשר עליו". אשר הוסיף, "לא ניתן להם, אנחנו מרימים את גובה הלהבות הכי גבוה שאפשר, אנחנו מערערים אותה מבפנים זה כבר משפיע כבר היום. בחוק הדיינים כבר לקחו צעד אחורה".

על דחיית פצויי משחות הנפגעים ב'אסון מירון' הבהיר אשר, "הפרשנים החרדים שבאו אלי בטענות על פיצוי נפגע מירון טעו. הממשלה יבינו בדרך הקשה, בא נראה אותם עומדים מול משפחות הנפגעים, ולא מוכנים לפצות אותם. אני יודע שזה מוקלט ואני לקוח סיכון. בסוף אנחנו נצליח והם יפוצו".

עוד הוסיף, "משפחות נפגעי אסון מירון יקבלו בסוף את הפיצויים, בדרך כזו או אחרת, הממשלה לא תוכל לחמוק מזה, אבל איפה נעלמו כל אלה מבית ומחוץ שפמפמו על ועדת חקירה ממלכתית, איפה הם בנושא שהמשפחות זקוקות לו באמת?".



0 תגובות